luzmila.reismee.nl

Cuzco

uitleg over o.a. het maken van wol

Reacties

Reacties

Ricardo Meyer

Ik wacht op het Volendams moment, waarop jullie met z'n allen in traditionele Peruviaanse klederdracht op de foto gaan. Ben vooral benieuwd hoe Luzmila er dan uitziet. Volgens mij laten ze d'r dan niet meer gaa. ha ha ha

arlien

ondanks dat je me al zoveel heb verteld van vorige reizen en ik al zoveel foto's heb gezien van de eerdere peru reizen ben ik ook nu weer zeer impressed met hoeveel kanten peru heeft! super, zeg! jammer dat je ziek bent geworden. Je bent sociaal met je opmerking dat het beter was dat jij en niet de anderen ziek zijn geworden. wat een vriendin!! :) Enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!