luzmila.reismee.nl

Over 1 week

Dit is meer een test verhaal, om uit te vinden hoe deze site werkt.

Als je wil, mag je ook een korte reaktie geven, zodat ik ook dat kan checken.

Precies over 1 week vertrekt de groep naar Curacao. De planning is om op vrijdagavond met z'n allen ergens te gaan eten. Een kennismakingsdiner.Melinda woont op Curacao en kent nog niet iedereen uit de groep. De overige reizigers hebben elkaar ontmoet bij Mariette thuis, een gezellige avond waarbij wewat informatie hebben uitgewisseld. Mariette heeft gezorgd voor een overheerlijke thaise soep.

Zaterdag 8 oktober, kan iedereen z'n eigen gang gaan op het eiland en zondag vertrekken we samen richting Lima.

De hartelijke groeten en blijf ons volgen!

Luzmila

Reacties

Reacties

Astrid Currie

joehoee vriendin ik kan niet wachten op de verhalen.

Olivia Malmberg

the site looks good to me,
and the picture is lovely,
wij zaten toen ook in deze bus, of was ik met vriendin Heidy in de kliniek?
Een goede tip voor jullie is om ook tabletten mee te nemen
tegen hoogteziekte
DIAMOX,
we hebben er absoluut baat bij gehad.

De avond voor je naar hogere delen gaat 1 tablet innemen, en dan om de ene dag.
En niet doen als vriendin Heidy....had wijn - alcohol - gedronken, en voor het naar bed gaan
de diamox ingenomen.
Bijna was ze weer in een kliniek beland, ze durfde ons niet wakker maken,
de volgende ochtend hoorden we pas hoe hondsberoerd ze was geworden.


He dan kan je je lekkere koekjes ook kopen, heb ze toen in de supermarkt gezien.
Lima is leuk geworden, de stad is opnieuw in de verf gestoken, de infrastructuur is wat aangepast,
soort elektrische tram/bus, en zeer goede restaurants.....
What a beautiful and fascinating country!
¡Viva Peru!


Enjoy it all, if I had time I would have joined.
Wie gaan er allemaal mee?

hennah

zo gezellig. Ik kan me voorstellen dat je vreselijk gaat genieten. ik verheug me nu al op de foto's en de prachtige verhalen

Jimmy

Prachtig je log, want we zijn van plan volgend jaar ook naar peru te gaan dus zal dit een eyeopener voor ons zijn

Angèle

Ik ben reuze benieuwd. Jammer dat ik niet kan meereizen, maar ik zal jullie zeker volgen. Plaats alle spannende verhalen en foto's. Have a good trip.

Berta

Luzmila, hoy te llamo para darte informacion y conversar las alternativas.
Coincido con Oli, el dia anterior de viajar a la sierra, no comer mucho ni tomar mucho cafe. Lo de las pastillas les recomiendo sorochepil, la venden en Peru en cualquier farmacia, se toma 2 o 3 al dia, no me acuerdo bien, ahi en la farmacia te dicen. Es ideal, cuando fuimos nadie se enfermo con estas pastillas.
Que se diviertan!!!

Arlien Malmberg

Luz!! Zooo leuk dat jullie dit doen! Kijk met ongeduld uit naar de verhalen en ihb naar die prachtige foto's die jij zeker zal maken. Leuke manier om jullie zo te volgen.
Enjoy!!
xxx

Heidy Cederboom

Hoi Luz,

Vind het bijna jammer dat ik niet weer mee kan. Geniet voor me in Macchupiccu. Neem vooral die hoogte tabletten mee waar Olly het over heeft want het heeft ons echt geholpen. Geen hoofdpijn geen niets. Heerlijk was dat.
Goede reis.

Ingrid

Leuk om jullie zo te volgen.Kijk uit naar alle spannende dingen die gaan gebeuren.....maak veel foto's!

Cijnthia Ponse

Dankje gudu....leuk dat je me hebt toegevoegd....ik ben echt benieuwd naar jullie avontuur.....wishing you alot of fun.....Brasa.

Imro Dennert

Hey Mila, great mang. Jullie zijn op dit moment op Cu. Ik ben ook benieuwd naar de reisverhalen. Ik merk dat je zelf ook een gids op afstand hebt (tia Bertha). Let goed op mijn schoonzus; ze is mijn allerliefste schoonzus baja!!!
Besos xxx (ps ik heb net afgelopen week gehoord waar die 'x-jes' voor staan. Wist ik veel. Ik stuurde ze naar iedereen; vrouwen én mannen!)

Germaine

Hoop dat het een prachtige reis voor jullie wordt. Veel plezier!! X

AstridC

Het avontuur gaat vandaag beginnen. Heel veel plezier Mila en de rest van het gezelschap.Take care.

Karin

Luz & Crew, ik ben zo blij dat ik met jullie meemag......zo nemen jullie mij nl ook mee..weet nu al dat onze HOFFOTOGRAAF er alles aan zal doen ons te laten meegenieten.....ook en vooral van alle culinaire zaken.....spenki spenki ....Maar ik wens jullie een spetterende , gezellige, prachtige tijd toe.....en let goed op ik ga meeeeee! liefs! K

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!