luzmila.reismee.nl

Het verhaal achter de foto

De foto die jullie zien, bovenaan de weblog, van het Inca echtpaar, is een van mijn favoriete foto's. Deze foto heb ik gemaakt in 2004, in Arequipa - Peru.

We waren aan het touren in Arequipa, met 4 personen, in een busje voor 8 personen. Normaal gesproken hadden we met z'n 6-en in het busje moeten zitten, maar Heidy en Olivia waren er jammergenoeg niet bij. Heidy werd ziek in Puno en moest daardoor een paar dagen opgenomen worden in een kliniek. Olivia, die redelijk goed spaans spreekt, is samen met Heidy achtergebleven om haar te steunen. Hierdoorwaren we een gedeelte van de tour met 4 personen ipv 6.

Dit echtpaar stond te wachten op de bus. We zijn gestopt en hebben gevraagd of ze met ons mee wilden rijden. Ze waren ons heel dankbaar. Ik kon het natuurlijk niet laten om mijn camera meteen aan het werk te zetten (met toestemming van het echtpaar natuurlijk!!).

Reacties

Reacties

Cijnthia

Wat een mooi verhaal achter deze prachtige foto.......het echtpaar is vereeuwigd op de foto.
Het was voorbeschouwd......heel mooie pic. Goeie reis morgen voor de groep. Brasa

Astrid

Dank je zo reis ik met je mee, geniet ervan. Odi Astrid

Sharlene

Leuk hoor, het zouden zo 2 acteurs uit een Peruaanse film kunnen zijn. Ik ben benieuwd naar de volgende verhalen. Keep us posted ok!

Régine

Prachtige foto!! Zo uit een tijdschrift.

Ellen

Je zult nu vast nieuwe mooie fotos met pracht verhalen voor ons hebben. Genietse!

Ricardo Meyer

Keep us posted. Ben reuze benieud naar jullie ervaringen! Die Hans zeg. Dacht echt dat hij ook meeging.

arlien malmberg

Ik dacht dat die foto van het peruaans echtpaar een soort reclame foto was vd website:). het is PRACHTIG!
Wat heeft CUR ook zo zn charmes, he?
Ik kijk uit naar de volgende updates. Have fun!

Roma Jusia

Je brengt ons helemaal in de sfeer van je reis. Enjoy en keep us posted.

rose

dat is genieten..... van jullie verhalen en foto's; het ziet er allemaal gezellig en prachtig uit! Ben erg benieuwd naar de verhalen uit Lima! tot horen!

pancho...

Luzmila vertel de mensen de waarheid! het zijn je nicht uit Arequipa met haar man...... kijk naar haar paardenstaart .....

Audrey

Prachtige foto Luz.....volgende keer wl even aanmelden hé! Een goeie trip en lots of fun, odi.

Berta

Como dice el bebon, explica bien quienes son pues van a creer que son nuestra familia, jeje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!